رهبر مجلس اعلای عراق:حماسه ۹ دی الگوی ملت‌‌های میزبان بیداری اسلامی باشد

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

رهبر مجلس اعلای عراق:حماسه ۹ دی الگوی ملت‌‌های میزبان بیداری اسلامی باشد

انقلاب ایران به رهبری امام خامنه‌ای ریشه در زمین و آسمان دارد.

 

یکی از رهبران مجلس اعلای عراق با توصیف ایستادگی ملت ایران در مقابل توطئه خارجی در نهم دی ماه سال ۸۸ به عنوان یک واقعه تاریخی ماندگار، گفت: حماسه ۹ دی می تواند سرمشق کشورهای منطقه برای مبارزه با استکبار جهانی باشد.

دیدبان: "شیخ شاکر الخطیب الشیبی" از رهبران مجلس اعلای عراق در گفت وگو با خبرنگار بین الملل تسنیم، ضمن تاکید بر منحصر به فرد بودن انقلاب اسلامی ایران؛ اظهار داشت: تاریخ این انقلاب مملو از اتفاق های ماندگار است و طی 3 دهه گذشته با حضورملت و رهبری ایران ثابت کرد می تواند الگویی مناسب باشد، برای مبارزات ملت های مختلف که به دنبال دستیابی به آینده ای بهتر و حفظ عزت و کرامت انسانی خود هستند.

وی افزود: ملت ایران در حماسه 9 دی با حمایت از سخنان رهبر معظم خود نشان داد که هوشیار و آگاه است. ادعای دروغین تقلب در انتخابات را قبول ندارد و با پایبندی به رهنمودهای ولی فقیه و اجرای آنها برای مقابله با نقشه شوم استکبار و از بین بردن فتنه و مبارزه با ایادی داخلی آن آمادگی کامل دارد. مزدورانی که به دستور استکبار جهانی برای نابود کردن انقلاب و دست آوردهای آن دست به خرابکاری، ویرانگری و قتل زدند.

رهبر مجلس اعلای عراق با بیان این مطلب که این حماسه و انقلاب ایران دائره المعارفی از درس ها و آموزه های انقلابی است؛ تصریح کرد: وابستگی شدید ملت ایران به انقلاب و اهداف الهی آن، همچنین درک و آگاهی عمیق این مردم در خصوص برخورد با مکر دشمنان که از هر فرصتی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند، از مولفه های اساسی پایداری این نظام و قدرت بخشیدن به آن است. ایرانیان اگر احساس کنند خطری انقلاب را تهدید می کند، در هر شرایطی و به هر قیمتی با از خودگذشتگی های مادی و معنوی در مقابل دشمنان موضعی قاطعانه اتخاذ می کند.

این فعال سیاسی عراق تاکید کرد: اطلاع ملت ایران از حوادث تاریخ اسلام همچون وافعه "ثقیفه"، خیانت "طلحه" و "زبیر" و توطئه های "ناکثین"، "قاسطین"، " مارقین" و باور به امکان تکرار آنها در عصر حاضر، باعث شد مردم مسلمان این کشور اعتماد کامل به رهبر خود و راهنمایی های پدرانه و هشدارهای آگاهانه ایشان داشته باشند و با توجه به تحرک ها و هر شایعه ای که دشمنان ایجاد می کنند و مزدوران داخلی آن را ترویج می دهند،همیشه برای خاموش کردن فتنه ها در نطفه آماده باشند.

این فعال سیاسی عراقی با اشاره به تجربه های تلخ ملت ایران طی 30 سال گذشته، از زمان پیروزی انقلاب تا فتنه انتخابات 88؛ اظهار داشت: ایرانیان بر بسیاری از توطئه های استکبار جهانی پیروز شدند. از جنگ تحمیلی هشت ساله سربلند بیرون آمدند، با اثرات بمب گذاری‌ها در مقر حزب "جمهوری اسلامی"  و ترور شخصیت های بلند پایه از جمله "رجایی" و "باهنر" کنار آمدند و شهادت امامان جمعه و رهبران ارتش و سپاه پاسداران را پذیرفتند. این ملت، مردمانی هستند که هیچگاه نمی توان آنها را شکست داد و به زانو درآورد.

وی افزود: این تنها خیالی باطل از سوی غرب و ایالات متحده آمریکا بود که مردم ایران ادعای تقلب در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری  را می پذیرند. علی رغم ابتکار های استکبار و مهارت مزدوران داخلی برای بسط و ترویج این دروغ بزرگ و اجرای سناریوی صادق نبودن دولت، اما مردم هوشیار ایران با درایت در زمان مناسب از این نیرنگ آگاهی یافتند و علاوه بر این افراد مخلص و ثابت قدم انقلاب و همچنین کسانی که علی رغم تذکر های رهبر معظم از مسیر اصلی منحرف شدند و آب به آسیاب دشمن ریختند را شناسایی کردند.

این رهبر برجسته مجلس اعلای عراق، انقلاب ایران به رهبری امام خامنه ای را درختی توصیف کرد که ریشه در زمین و سر به آسمان دارد و گفت: توطئه های استکبار همچون روغن بر سطح آب شناور می ماند و همیشه عواقب نیرنگ های شوم آن دامن خودش را می گیرد. تجربه قیام میلیونی ایرانیان به رهبری امام خامنه ای در روز نهم دی ماه سال 88 برای اعلام انزجار از فتنه تقلب در انتخابات و مسببان آن نمونه ای بارز از شکست دشمنان اسلام است.

وی اظهار داشت: اکنون کشورهای اسلامی و عربی همچون مصر، تونس، لیبی، یمن و بحرین، شرایطی مشابه را به برکت بیداری اسلامی و مردم خود برای رهایی از دیکتاتوری تجربه می کنند. این ملت ها می توانند دست آوردهای انقلاب ایران و 9 دی را در مبارزات خود به کار ببرند.

این فعال سیاسی عراقی اولین قدم جنبش های اسلامی را شناخت دقیق دشمن و اهداف آن و همچنین شناسایی و انتخاب رهبران فکری و دینی وفادار به ملت و میهن ذکر کرد و توضیح داد: این جنبش ها باید تلاش کنند با بررسی دقیق و برخوردی محتاطانه، در دام فتنه های در گیری های مذهبی و نژادپرستانه گرفتار نشوند. بلکه با درایت و اتحاد شخص مورد اعتماد را برای رهبری جنبش آزادی خواهانه خود در راستای حفظ استقلال،عزت وکرامت انسانی، انتخاب کنند. زیرا هرملتی تنها با اتحاد و یک پارچگی قدرت می گیرد.

رهبر مجلس اعلای عراق با تاکید بر ایجاد ارتباطی محکم با دین اسلام و پیروی از توصیه های الهی در قرآن کریم و سنت پیامبر(ص) به عنوان یکی دیگر از عناصر رسیدن به پیروزی؛ گفت: یکی از دست آویزهای استکبار برای دخالت در امور داخلی ملت ها و تلاش برای از بین بردن جنبش های دموکراتیک کشور های اسلامی حضور عناصر تروریسم و اعمال مجرمانه آنها است. کسانی که تنها به علت تفاوت در عقیده و مذهب جنایت های بسیاری انجام داده اند و باید با حذف این آنها از چهارچوب مبارزات آزادی خواهانه فرصت سوء استفاده از دشمنان اسلام گرفته شود.

وی با اشاره به شعار معروف امام خمینی (ره) با مضمون ما می توانیم؛ اظهار داشت: جمهوری اسلامی با این باور که قدرت پیروزی بر تمام نیرنگ های دشمنان خارجی را دارد و با تلاش های مستمر برای رهایی از سلطه استکبار جهانی، تحریم ها را به فرصتی برای خودکفایی اقتصادی و علمی تبدیل کرد و راه تجاوز و سوء استفاده و سرقت ثروت های ملی کشور را بر بیگانگان بست.

این عضو برجسته مجلس اعلای عراق در ادامه سخنان خود افزود: حماسه ای که ملت ایران در نهم دی ماه سال 88 آفرید، حادثه تاریخی بزرگی را با حروفی نورانی در کتاب انقلاب اسلامی ثبت کرد و دست آوردهایی ماندگار در راستای مقابله با توطئه های استکبار جهانی بر جا گذاشت. نتایجی که سال ها به عنوان الگویی  منحصر به فرد در تمام مبارزات آزادی خواهانه جهان و اسلام به کار بسته می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: رهبر مجلس اعلاي عراقعراقرهبر مجلس عراقسخن رهبر مجلس اعلاحماسه نهم دينه ديفتنه ٨٨نهم دي الگو است
[ سه شنبه 12 فروردين 1393 ] [ ] [ سرباز ولایت ]
[ ]